گام به گام با واسطه گری

واسطه‌گری کنت تیم به زبان ساده

عموماً واسطه فردیه که اقدام به وساطت یا همان واسطه‌گری بین دو نفر یا دو گروه ….. می‌کنه تا کاری به انجام برسه.  واسطه‌گر رو همه ما با نام جذاب دلال به خوبی می‌شناسیم. کنت تیم در کمپین تابستانیش به سبک و سیاق خودش دلالی میکنه و این دلالی را واسطه‌گری می‌نامه. در کمپین واسطه‌گری کنت تیم، ما به انتخاب شما یکی از صد خدمت تولید محتوایی‌مون رو به شما تقدیم می‌کنیم. صدالبته که به عنوان هدیه و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای. اما در قبال اهدای این هدیه، ما هم یک هدیه از شما می‌گیریم. ارزش مادی هدیه شما در کمال احترام برامون مهم نیست؛ بلکه مهم اینه که این هدیه یکی از محصولات یا خدمات شما باشه و برای بیزینس‌های دیگه کارایی خوبی داشته باشه، همین.  هدیه شما رو برای خودمون بر نمی‌داریم، بلکه هدیه ارزشمندتون رو با مشارکت و نظر شما و صدالبته با اجازتون، دوتایی با هم به یک برند دیگه اهدا می‌کنیم. اینجوری هم شما هدیه‌تون رو گرفتید هم یه بیزینس دیگه، هم کنت تیم به مسئولیت اجتماعی خودش عمل کرده. این همون واسطه‌گری به سبک و سیاق كنت تیمه.

مسیر کمپین واسطه‌گری

کنت تیم در این کمپین صرفا یک واسطه‌ست، اما به سبک و سیاق خودش. شما وارد وب‌سایت کنت تیم می‌شید به آدرس www.contteam.com و هدیه مورد نظرتون رو انتخاب می‌کنید. برای این انتخاب اول اطلاعات مختصری از بیزینستون پرسیده می‌شه و بعد شما نحوه استفاده از هدیه رو بیان می‌کنین ( مثلا کجا می‌خواین ازش استفاده کنید.) در بخش سوم هم هدیه‌ای که قراره به امانت دست کنت تیم بسپارید رو مشخص می‌کنین. بعد از یک بررسی ساده و اولیه با شما تماس گرفته می‌شه و تاریخ تحویل هدیه‌تون (همون ضبط ویدئو یا طراحی اقلام گرافیکی یا عکاسی) مشخص می‌شه. همچنین تاریخ اهدای هدیه توسط شما تعیین می‌شه .هدیه (امانت) شما در وب‌سایت و صفحات مجازی کنت تیم، با نام و نشان شما و توضیحات کامل معرفی می‌شه و افراد یا بیزینس‌هایی که به اون نیاز داشته باشن در سایت تقاضاشون رو ثبت می‌کنن. لیست درخواست‌کنندگان با مشارکت شما بررسی می‌شه و طی یک اتفاق نظر، هدیه به فردی که بتونه بهترین بهره رو از اون ببره، اهدا می‌شه. برای درک بهتر این مسیر هفت گام واسطه‌گری رو حتماً مطالعه کنید.

 

گام‌به‌گام واسطه‌گری

 

– گام اول، ثبت‌نام در وب‌سایت کنت تیم

– گام دوم، انتخاب هدیه مورد نظر توسط شما

– گام سوم، مشخص‌کردن هدیه‌ای که به کنت تیم امانت می‌دین

– گام چهارم، بررسی درخواست‌ها هر پنج روز یکبار

– گام پنجم، اهدای هدیه شما توسط كنت تیم

– گام ششم، دریافت هدیه (امانت) از شما

– گام هفتم، اهدای هدیه شما به بیزینس منتخب

گام اول

تو وب‌سایت کنت تیم به آدرس www.contteam.com ثبت‌نام کنین

برای ثبت نام باید وارد بخش کمپین‌ها بشین و کمپین واسطه‌گری رو انتخاب کنین

اطلاعات اولیه بیزینس محترم‌تون مثل نام، شماره تماس، آدرس سایت و غیره رو وارد کنین لطفا

گام دوم

هدیه مورد نظرتون رو با دقت انتخاب کنین

هدیه‌ها هر هفته تغییر می‌کنن؛ بعضیاشون مثل ریل، تیزر، پست و استوری ثابت هستن. بعضی‌های دیگه مثل کوچ پرسنال برندینگ، کوچ اینستاگرام و غیره متغیر و محدود هستن.

گام سوم

خب تا اینجا قرار بود ما به شما هدیه بدیم، حالا وقتشه شما بگید که چه هدیه‌ای به کنت تیم به صورت امانت می‌دید. یه عکس از هدیه و چند خط توضیحات اینجا لازم داریم. قبلاً گفتیم، باز هم می‌گیم که ارزش ریالی هدیه شما مهم نیست، پس دنبال هدایای گرون نباشید. کارایی هدیه‌تون برای بیزینس‌های دیگه مهمه و این‌که حتما از محصولات و خدمات خودتون باشه. این گام رو با دقت تکمیل کنید و توضیحاتشو حتماً پر کنید، چون ما تو معرفی هدیه شما از همین متن و عکس استفاده می‌کنیم.

گام چهارم

هر ۵ روز درخواست‌ها بررسی می‌شن و بهترین درخواست‌ها بر مبنای هدیه مورد نظر درخواستی و اهدایی انتخاب می‌شن. به عبارتی بسیار ساده ما ۱۰۰ هدیه داریم که به ۱۰۰ برند می‌دیم. ۱۰۰ هدیه هم می‌گیریم که اون‌ها رو هم به ۱۰۰ برند دیگه می‌دیم. اینجوری ۲۰۱ نفر خوشحالن

گام پنجم

هدیه مورد نظر شما در روز مورد توافق‌مون تقدیمتون می‌شه. البته اهدای هدیه كنت تیم دو مرحله‌ایه؛ یعنی اگه ریل یا تیزر سفارش می‌دین، کنت تیم یه روز میاد برای ضبط ویدیو، یا شما تشریف میارید استوديو، بعد از ضبط، یک هفته تا ۱۰ روز کارهای تدوین و پس تولید زمان می‌بره تا بعد از اون هدیه‌تون به صورت کامل به‌شما تحویل داده بشه.

گام ششم

هدیه شما که تو گام سوم مشخص شده، همزمان با تحویل هدیه‌تون از شما دریافت می‌شه و در شبکه‌های اجتماعی کنت تیم و وب‌سایت کنت تیم قرار می‌گیره تا متقاضیان استفاده از این هدیه ارزشمند، اطلاعات و دلیل استفاده‌شون از هدیه رو بیان کنن. ما تو این بخش یه مصاحبه کوچیک ویدیویی با مدیر عامل مجموعه هم انجام می‌دیم.

گام هفتم

کنت تیم درخواست‌ها رو بررسی می‌کنه و با مشارکت، موافقت  و همراهی شما هدیه ارزشمندتون رو به بیزینس مورد نظر اهدا می‌کنه.