دکتر مهدی دهبان، دعوت کنت تیم و علیرضا حیدری رو برای حضور در کمپین واسطه‌گری پذیرفتند و قراره در کمپین ما  به‌عنوان مهمان ویژه، حضور داشته باشند. 

 

هر کسی که از حوزه دیجیتال مارکتینگ آگاهی داره، درسشو خونده یا داره تو این حوزه کار می‌کنه، حتما اسم دکتر مهدی دهبان رو شنیده یا پاشو توی آکادمی دهبان گذاشته. دکتر مهدی دهبان رو با عنوان بنیان‌گذار آموزش دیجیتال مارکتینگ در ایران می‌شناسن. ایشون دروس مختلفی رو به‌صورت آنلاین و حضوری تدریس می‌کنن؛ از دوره‌های آموزش بازاریابی دیجیتال گرفته تا دوره‌های گوگل آنالیتیکس، طراحی کمپین و گوگل ادز (Google Ads)

 

دکتر دهبان در واسطه‌ گری کنت تیم

 

 

حالا بریم کمی با کمپین واسطه‌گری آشنا بشیم. ما قصد داریم در کمپین واسطه‌گری، از کسب‌وکارهای نوپا و تازه‌ تاسیس حمایت کنیم. چطوری؟ به این صورت که صد خدمت تولید محتوایی‌مون رو هدیه می‌دیم و در مقابلش یه هدیه به امانت می‌گیریم. خدمات تولید محتوایی کنت تیم بدون هیچ هزینه‌ای به شما تعلق می‌گیره و هدیه‌ای که شما به ما امانت می‌‌دین، پس از یه بررسی دقیق، به یه کسب‌وکار دیگه هدیه داده می‌شه و ما اجازه استفاده از هدایای شما رو نداریم. به خاطر داشته باشین که هدیه شما باید یکی از محصولات یا خدماتتون باشه که در کمال احترام، ارزش مادیش هیچ اهمیتی نداره، بلکه اون چیزی که در پروسه هدیه دادن و هدیه گرفتن مهمه اینه که، هدیه شما برای کسب‌وکارهای دیگه کارایی داشته باشه و باعث پیشرفت‌شون بشه. نقش کنت تیم هم در کمپین واسطه‌گری اینه که مسئولیت اجتماعی خودش رو ایفا کنه و به معرفی و توسعه کسب‌وکارها کمک کنه. به طور خلاصه، در واسطه‌گری به سبک کنت تیم، ۱۰۰ هدیه به ۱۰۰ برند تقدیم و ۱۰۰ هدیه از اون‌ها دریافت می‌شه و ۱۰۰ هدیه‌ای که کنت تیم به امانت دریافت کرده، به ۱۰۰ برند دیگه اهدا می‌شه. حالا، نتیجه کمپین واسطه‌گری چیه؟ رضایت و خوشحالی ۲۰۰ کسب‌وکار و استارت‌آپ و ایفای مسئولیت اجتماعی توسط کنت تیم. 

 

دکتر مهدی دهبان در این کمپین به‌عنوان مهمان ویژه برنامه حضور دارند و طی گپ و گفتی تصویری درباره دیجیتال مارکتینگ این روزهای کشور صحبت می‌کنند. البته هدیه یا هدایایی جذاب دارند که در این برنامه اعلام خواهند کرد. 

 

برای دریافت هدیه کمپین واسطه‌گری، کافیه وارد وبسایت کنت تیم بشید و به قسمت کمپین‌ها در بخش هدایای واسطه‌گری برید. تو این قسمت برامون بنویسید که قصد دارید با این هدیه چه کاری انجام بدید. این هدیه پس از بررسی کنت تیم و نظارت آقای دکتر دهبان، به فرد یا افراد برگزیده تقدیم می‌شه.