کمپین کنت تاک، یه اسپانسر محبوب داره که حتما با نوشیدنی‌های معروفش اون رو به خاطر میارید. جوجو که امروز یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولید آبجوی بدون الکل به‌شمار می‌ره، حامی رسمی کمپین کنت تاک شده. برند جوجو رو اغلب با آبجوهاش می‌شناسن، اما تو این برنامه قراره درباره چیزی بیشتر از یک آبجوی بدون الکل صحبت کنیم؛ از نوشیدنی‌های متنوع گرفته تا انواع آبجوهای خاص و حتی آب گندم!

 

شاید براتون سوال پیش بیاد که کمپین کنت تاک که جوجو حامی رسمیش شده، چیه و چه کارهایی قراره توش انجام بشه؟ ما در کنت تیم، دو کمپین در جهت معرفی و حمایت از کسب‌وکارهای ایرانی در مقیاس‌های بزرگ و کوچک برگزار می‌کنیم که یکی از این کمپین‌ها «کنت تاک» هست. کنت تاک در حقیقت یک گپ‌وگفت یک ساعته با افرادیه که صاحب کسب‌وکار هستن و محصولات و خدمات مختلف ارائه می‌دن، اما بعضی از این کسب‌وکارها به دلایلی به خوبی دیده و شنیده نشدن. به همین دلیل کنت تیم قصد داره در این کمپین، فرصت دیده شدن رو در اختیار اون‌ها قرار بده تا کسب‌وکارشون رو توسعه بدن و در حوزه برندینگ و فروش پیشرفت کنن. 

 

در همین راستا، جوجو با حمایت از این برنامه، مسیر ساخت و تولید رو هموارتر کرده و حامی کنت تیم شده و برای مهمانان گرانقدرمون در کمپین کنت تاک هم هدایایی رو در نظر گرفته.

تو کمپین کنت تاک، شما به استودیو کنت تیم دعوت می‌شین، مقابل دوربین قرار می‌گیرین و درباره کسب‌وکارتون صحبت می‌کنین. البته این تنها بخش کنت تاک نیست، بلکه بخش اوله. تو بخش دوم مصاحبه و بخش سوم، سوالات چالشی و هماهنگ‌نشده. همچنین اعزام تیم تولید محتوا به محل کسب‌وکار شما و تصویربرداری از محل کار و محصولاتتون رو ترتیب دادیم تا میان‌برنامه‌هایی مرتب‌تر ساخته بشه. البته لازمه بدونید که شرکت در این کمپین هیچ هزینه‌ای براتون نداره. تمامی ویدیوها با کیفیت اصلی در اختیارتون قرار می‌گیره. ویدیوی گفت‌وگوی شما با کنت تیم در صفحه اول آپارات و سپس در یوتیوب کنت تیم قرار می‌گیره و شما می‌تونید بخش‌هایی از اون رو هم در صفحه اینستاگرام  و کانال تلگرام کنت تیم تماشا کنید.

 

از شما دعوت می‌کنیم تا به همراهان کنت تیم بپیوندید و در کمپین کنت تاک شرکت کنید، تا بتونید کسب‌وکارتون رو به بهترین شکل به دیگران معرفی کنید. اگر می‌خوای اطلاعات بیشتری از نحوه شرکت در کمپین‌های واسطه‌گری و کنت تاک به دست بیارید، کافیه به پشتیبانی کنت تیم در تلگرام یا دایرکت اینستاگرام پیام بدید. به‌علاوه، می‌تونید به بخش کمپین‌ها مراجعه و ثبت‌نام کنید.